Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Kärlek och muffins

Hejsan!

Idag var det väldigt kallt ute. Det regnade också lite på morgonen så jag tog på mig min vita jacka från Didrikson, vilket jag inte har gjort på flera månader... Egentligen så tycker jag faktiskt att det är ganska så skönt att det är höst. Jag föredrar att handla höstkläder framför sommarkläder. Snart är det jul också. ^^
På IT:n så fortsatte jag och min vän med en Star Office-presentation om olika hundraser. Min kompis är väldigt intresserad av hundraser, jag tycker själv mest om att titta på bilder. Så där satt jag och tittade på hundbilder och samtidigt så lyssnade jag på ett samtal mellan några andra tjejer i min klass. De pratade om Kissie, att "hon är den dummaste tjejen i hela världen" och blablabla. Jag tycker det var otroligt fel att säga så om Kissie, jag tycker att hon verkar vara en smart och trevlig tjej! På vakna med the voice fick man en helt annan bild av henne när hon var med där, tycker det var bra. Var inte så elaka mot Kissie.
På tyskan hade jag och min mini-tyskagrupp med oss fika. Vi har med fika till tyskalektionen den sista måndagen i varje månad. Min tyskagrupp är ganska så liten ocoh det är bara mysigt. Idag fick vi sitta i träslöjdssalen och fika, fresh... Annars brukar vi ha tyska i hemkunskapssalen på måndagarna, men idag så hade 3-5:an elevens val och då var de i hemkunskapssalen. En tjej i tyskagruppen hade med sig dumlemuffins att bjuda på - mums! Vi fick två muffins kvar, inklusive att läraren fick muffins. Det lönar sig att ha en liten tyskagrupp!
På svenskan satt en kille och läste i en bok om kärlek och testade olika raggningsrepliker på oss, HAHAHA. Jag tror att jag älskar dig, som vän. <3

Hur har eran dag varit? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.