Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Kollektiv bestraffning - fy.

Hallå! Hur har er dag varit?

Idag var det riktigt kallt på morgonen, cirka 2 grader hos mig. När man andades utomhus så kom det rökmoln ur munnen. Trappan var hal också och det tycker jag är ett bra tecken på att vintern faktiskt är på väg!
Jag älskar verkligen vintern, och jag tycker att det känns bra att den är på väg. I Åre by har det ju faktiskt redan kommit snö - mysigt!

På engelskaförhöret idag i skolan gick det helt okej. Jag var lite osäker på en fråga, för jag skulle berätta om varmkorven. Som ni förstår är det inte jag som valt att berätta om varmkorven, utan min lärare. Vi håller på med snabbmat på engelskan.
Jag sa någonting om vegitariska soyakorvar och lite om ketchup och senap, och sen verkade läraren nöjd! ^__^ Oj vad mycket som krävs!
Senare hade vi träslöjd alla tjejerna i min klass, mys. På eftermiddagen kom dock träslöjdsläraren och pratade med mig och en vän till mig.

"Flickor, vet ni om det är någon av tjejorna i er klass som röker?"
"EHHE, varför undrar du?"
"Jadu, det luktade lite rööök efter lektionen. Har ni föräldrar som röker?"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA. <3

Jag vill också passa på att tillägga att min NO- och mattelärare lät hela klassen sitta kvar en kvart idag bara för att 3 stycken misskött sig. Kollektiv bestraffning kan ta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.