Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Låt ingen komma för nära dig.

Låt ingen komma för nära.

 

Det här rådet håller både fysiskt och psykiskt och jag vill att du ska ta till dig detta – för eller senare kommer du bli sårad, precis som alla andra redan blivit, eller kommer att bli. Egentligen kan du inte lita på någon till 100%, möjligtvis 99%. För någon kan komma för nära dig, sedan få veta det där du aldrig tänkt säga till någon. Sen blir du osams med min vän om någonting oväsentligt, och hon sticker och bryter ditt förtroende, helt enkelt av att hon har fått komma för nära dig.

Låt ingen komma för nära dig på något matematikprov, tyskaförhöret i skolan, eller på något prov eller överhuvudtaget. Och, det här ska inte bara handla om oss oskyldiga – utan du som sitter bredvid den du kommer för nära, du borde verkligen be om ursäkt innan det är försent. Hela din skolgång kan gå käpprakt utåt om någon upptäcker fusket, precis som jag nu gjort. Frågan är bara vad jag ska göra med den här informationen som jag fått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.