Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mina tidigare bloggar.

Jag har faktiskt bloggat sedan 2007, även om så många inte vet om det. http://loe96star.fashionblogg.se var min första blogg, och den finns kvar än idag givetvis! :) Mitt intresse för fashion har minskat lite, men jag finns kvar och det är ganska så roligt att se hur jag har förbättras i skrivandet.
Efter min korta tid som loe96star ville jag vara någon mer anonym typ, så då blev jag den Leende Tjejen. http://nogg.se/leende hette min andra blogg... Den blev ganska så deprimerande, men den finns kvar än. Jag är moderator där också, i forumet så den får finnas kvar.
Jag har varit Loen också, men den bloggen är borttagen som tur är. :)

Kramar från er Lolli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.