Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Till alla bloggare: Tänk på HUR ni skriver.

Usch, vad trött jag blir på alla särskrivningar och små bokstäver i början av meningen och på egennamn ni gör när ni bloggar.
Jag bryr mig inte om hur ni skriver när ni svarar på kommentarer och dylikt, men snälla – försök att vara lite mer noggranna i själva inläggen. Om ni tycker det är jobbigt att stava är det väl bara att ta och öppna upp Microsoft Office Word och sisådär – rättsstavningar! svårt kan det ändå inte vara.
Jag kanske också gör mycket stavfel, men jag försöker i alla fall att skriva så ordentligt som möjligt. Det ger ett mer seriöst intryck, tycker jag. Själv blir jag helt ”what?” när någon bloggare bara slarvar ihop sitt inlägg och sedan trycker på ”skicka”.

SNÄLLA, försök att tänka på det här.
Jag skriver ju ändå det här för... Er skull?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.