Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Varför bloggar jag egentligen?

Jag tänkte skriva ett snabbt inlägg innan det är dags för kvällsmat och tv4-sporten, om cirka en halvtimme. Då får ni klara er utan mig!

Jag tänkte berätta om varför jag bloggar, hur länge jag har gjort det och vad jag vill få fram för något budskap.
Jag började blogga för cirka ett år sen, då på en helt annan blogg. Jag tyckte det var ganska så roligt, jag trodde att man kunde bli lika känd som Blondinbella på en natt eller två. Dock så upptäckte jag ganska så snabbt att det är en lång väg man har om man vill bli en känd bloggare/bloggerska.
Sedan bytte jag blogg för att jag ville vara på samma bloggserver som en av mina vänner. Jag började blogga mer och mer, men sedan tröttnade jag på bloggandet och tog en paus på sommarlovet. Nu till hösten började  jag om med bloggandet, och nu känns det som att jag aldrig kommer att tröttna.
Jag tycker att det är hur roligt som helst att blogga. Det hela runt omkring det är också roligt... Att svara på kommentarer, läsa andras bloggar, bloglovin, bloggdesigner... Jag tycker bloggvärlden är jätterolig och jag tror att jag kommer att fortsätta att blogga länge till! :)
Jag ser mig själv som en glad, självsäker tjej - men samtidigt har jag många brister. Jag tycker det är charmigt att inte vara perfekt, och det är väl egentligen det som jag vill förmedla. Jag är en mysig helleyetjej helt enkelt, och det får ni leva med! :)

Go'kväll allihopa och jag hoppas att ni kommer att fortsätta att läsa min blogg!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en fortsatt bra söndagkväll <3

2009-09-27 @ 19:45:34
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: JANNICA KNÖÖS

Vilken otroligt fin blogg du har !:)

allt bra med dig ?:D

2009-09-27 @ 19:57:15
URL: http://jaannicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.