Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

08:57 - duktig chey

 Så här tidigt satte jag på datorn imorse! Misstolk... Alltså, jag tryckte på startknappen. Ingenting annat. Okej?

Jag är somsagt hemma från skolan idag också, känner mig ganska sliten än. Idag tänkte jag dock ägna dagen åt lite enkelt bloggpyssel, de svåraste kodmallarna orkar jag inte med idag! Jag kanske startar lite smått med ett projekt till sommaren om jag har tid. Dock måste jag kontakta en person och fråga lite om det, så jag tror jag inte börjar med det förrän eftermiddagen i sådana fall (och ni kommer givetvis inte att få veta vad det är för "projekt",  för det är en överraskning!). Dock kommer överraskningen att vara bra för oss alla, tro mig!

Just det... Jag har tyskaläxa tills imorgon, jag tror att jag ska gå till skolan då i alla fall. Blev kanske lite väl mycket glamour där ett tag för att vara sant, haha. School is cool! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.