Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

1:a april

Hej!

Idag har dagen varit halvbra, jag mår inte riktigt bra pågrund av några anledningar. Dock är det ingenting som ni behöver veta om, det är bara några människor jag blir så arg på. Jag försöker att kontrollera min ilska, men i det här fallet känns det som att det är på gränsen... Plus att jag är orolig för en person som jag tycker väldigt mycket om. En person som har gjort mig till en bättre människa.
Över till någonting roligare nu - jag har faktiskt påsklov! Det är helt otroligt att det är skärtorsdagen idag, och imorgon är det långfredagen. Jag tycker det är skönt att min familj inte åker några längre resor över påsk, det brukar vara mycket trafik ute på vägarna då. Den trafiken vill jag helst undvika...

Teatern idag på tyskan gick inte så bra, men jag gjorde så gott jag kunde. (Det som står längre upp i inlägget är en av anledningarna). NO-provet tror jag gick okej, hoppas det. På badet körde vi någon kombination av poker och rysk roulette, där man drog ett kort och sedan fick man en uppgift att göra. Idrottsläraren berömde mina armhävningar, helt otroligt! Men det kändes verkligen fånigt att ligga på golvet i simhallen och göra situps och armhävningar, haha! Jag fick koka kaffe under vattnet också, det är roligt. Jag gjorde tummen upp åt idrottsläraren när jag drog det kortet, haha!
På EPA:n fortsatte vi att se på 2012, vi har bara en kvart kvar nu. Har ni sett filmen? Vad tyckte ni om den? Jag tyckte den var aningen overklig, men specialeffekterna är riktigt häftiga. Den är lite sorglig, men bra! Jag längtar efter att se slutet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.