Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

26 APRIL 2010

Min blogguppdatering har varit dålig och är fortfarande dåligt. Jag är inte frisk än, tyvärr. Det är jättetråkigt att skriva "jag är sjuk och kommer inte att kunna uppdatera så mycket idag", men det är jag tyvärr tvungen att göra. Känner mig inte alls rolig idag, har dessutom kommit på att jag liknar Miley Cyrus när jag är sjuk och mitt hår ser katastrofartat ut. Speglar är så smickrande.

Jag orkar inte blogga mer om att jag är sjuk, för jag känner mig bara patetisk då. Sandra försöker att liva upp mig på msn, hon har håltimme nu tills... När det nu var. "Fast jag vet inte om jag orkar gå på den lektionen sen", skrev hon. Rolig flicka. Hon underhåller mig med alla barnen-skämt.

Alla barnen äter fisk utom Aja hon blir uppäten av en piraya.

Märks att jag är sjuk när jag tycker att alla barnen-skämt är roligt, dessutom skrattar jag högt åt nästan allting Sandra skriver. Hon är helkul idag! Hon har skickat massor med bilder där det är neråtpilar och står "bröst" också, men de orkar jag inte lägga upp nu. Men tack för att du muntrar upp mig, Sandris! Älskar att ni har typ en miljon håltimmar på din skola. "DO IKE BLÅGA ÅM MIG?", skriver Sandra nu. Sandra, så är det när du är kompis med en bloggande chey - Cheyen tar alla chanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.