Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

38 days left to it's time to say good bye


Det skulle inte gå att göra om en bild normalt på mig och Sandra. Hon och jag är för konstiga för det, haha.

Om 38 dagar åker Paulina. Jag kommer sakna henne, Sandra också. Visserligen har Paulina och Sandra gjort en så otroligt fin sak åt mig, men det tänker jag inte nämna än. Jag tror jag råkade avslöja deras lilla projek dessutom, haha. Om jag får gissa tror jag att de har börjat på någonting nytt projekt, men jag vet inte. Jag vet bara att Sandra och Paulina är otroligt fina människor. De visar att de älskar mig på andra sätt än att säga "jag älskar dig".
Båda är internetvänner till mig. Det är de internetvänner jag har valt att visa mest i bloggen och som är med på det. Fina flickor, ohjamen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.