Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

47 DAGAR KVAR.

Paulina, nu är det 47 dagar kvar tills flytten. Jag kommer sakna dig otroligt mycket, vännen.
24 dagar kvar i april. 23 dagar kvar i maj.
24+23=40+7=47

Du ska veta att ingen kommer få ta din plats.

Idag har jag varit väldigt tråkig när det gäller bloggandet, känner jag. Men så är det just nu. Jag prioriterar påsklov och Paulina. De två P:na. Sedan kommer jag prioritera skola och Paulina. Och när Paulina har flyttat kommer jag att prioritera allt som gör mig lycklig. För annars kommer jag antagligen börja storgrina. Buhä.

Old Lock
Nyckeln till ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.