Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ÄH, KAN MAN ENS KALLA DET FÖR EN MATTELEKTION?

Hej!

Idag på morgonen hade niorna nationella prov i matte. Därför skulle vår vanliga mattelärare vara vakt på provet, så vi fick en viktarie. Vårt ordinarie klassrum var också upptaget, så fick vi sätta oss i smedjan och jobba. Det var smutsigt där, låg någonting brunt och någonting silvrigt på bänkarna. Vi hade inte heller miniräknare, pennvässare eller linjaler. Mina uträkningar känns lite halvbra efter den lektionen, hehe.

Sedan efter skolan som slutade 13:05 har jag varit med mamma och pappa och handlat, köpte FRIDA-tidningen. Nu sitter jag och läser bloggar - jag bloggar själv också, självklart! Bloggandet är ingenting jag skulle strunta i bara sådär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.