Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bilder från FlockDraw-chatten med Sandra


Jag ritade en banan, för Sandra hade inte kommit än.

Sandra gillade tydligen inte bilden på min banan, och målade över den med röd färg.

Sedan målade jag allting vitt igen och Sandra skrev "hahah tja bruden" och jag skrev "vad? Hej". Sedan målade jag en snygg gubbe!

Jag ritade ett tre i rad-spel, och skrev "jag vill vara kryss". Sandras stora blåa ringar - power!


Jag målade en kanin.


Sandra målade snoppar och skrev "asshole". Jättefin stavning, Sandra!


Jag målade över snopparna.

Sandra målade en jättesnopp och skrev "fint" över min kanin.

Vi hade färgkrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.