Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bildtolkningar


Jag älskar kladdteckningar som man kan tolka exakt hur man vill.
Just med den här teckningen, som jag gjorde när jag skulle testa penslar tänker jag att det där svarta visar att det är en krock mellan verklighet och fantasi. Och så kommer stjärnorna ut från den där krocken, och visar att allting är helt fantasiaktigt.

Jag frågade två personer om en tolkning.
Sandra: Typ hur en trend sprider sig utåt, tex tofsar på benen. Eller hur Mcdonalds sprider sig.
Andreas: Att ingen är någon annan lik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.