Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

BLÄ OCH USCH

Jag har använt blä och usch onormalt många gånger de senaste dagarna, men det kanske finns en förklaring till det också? Jo, exakt.

Igår på morgonen vaknade jag med noll aptit och spydde sedan upp frukosten som jag hade ansträngt mig att få i mig. Jag låg i sängen hela dagen med undantag att se på Linas kvällsbok och ge min kanin mat. Sedan på kvällen hade jag 38,3 i feber med tillägg (tror jag?) och jag kände mig verkligen urusel. Jag var jättetrött och illamående. Idag är det dock lite bättre, har ont i magen och är trött bara. Jag är inte heller sugen på mat precis, men det kanske man kan förstå.

Kommer inte blogga så mycket mer idag och jag antar att ni förstår varför jag bloggade dåligt igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.