Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Chacha (eller hur är det fjortisarna säger?)

Jag måste bara säga en gång till att vädret är himla härligt. Jag vet att jag har sagt det ett antal gånger nu, så sista gången nu. Vädret är fantastiskt fint och soligt! Haha.

Idag har jag varit i skolan, var inte så mycket speciellt som hände idag. Sedan var jag och pappa på utvecklingssamtal. Det gick väldigt bra, läraren sa att jag skulle sträcka på mig hela tiden för att jag var så duktig, haha. Jag är faktiskt ganska nöjd själv, tummen upp! :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik, det blir nog ett musiktips idag till er läsare! Eller kanske en Spotify-lista? Vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.