Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Cheyen och Sandra - två ypperligt duktiga konstnärer!

Jag och Sandra hade det roligt på FlockDraw, att måla och chatta är verkligen toppen! Dock tycker jag att det räcker med 2-3 personer, som nu när jag och Sandra chattade och målade. Vi hade galna färgkrig (heja blått) och vi kladdade endel mysigt klotter. Sådana här stunder ska man komma ihåg och tänka tillbaka på när man är mindre glad, för det är då de värmer som mest. Jag är jätteglad för att jag har fina internetvänner, för alla dessa stunder betyder mycket. En chatt på 5 minuter kan betyda mycket, för det är i alla fall något. jag tycker att internetvänner kan vara mycket bättre än vänner i verkliga livet.











Jag och Sandra raderade allting genom att måla vitt och så skrev hon det med svart text och jag svarade med blå. Sandra fick dissen, alright! Min och Sandras humor.

Jag och Sandra har bokat in en chatt imorgon också, roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.