Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Det ploppar upp dåliga rubriker i min hjärna

Jag kom på att jag hade över 500 inlägg nu. Bara sådär. Hoppas jag har 1000 inlägg innan augusti. Men blä, det går nog inte. Då måste jag blogga väldigt mycket, 500 inlägg har ändå tagit september till... Nu.
Ikväll ska jag och mamma se på Morden i Midsumer, vi spelade in avsnittet som var i söndags. Det ska bli skönt att slappna av framför tv:n, och imorgon har vi elevens val i skolan. Hemkunskap blir nog okej, fast jag inte precis älskar det. Hemkunskapsläraren kommer nog att få utbrott på mig ganska många gånger, haha! Bara hon inte kör med "stampa i golvet"-utskällningen, då skulle jag bara börja skratta och så skulle allt bli helmisslyckat. Kanon, ja! Haha, jag bloggar om så konstiga saker nuförtiden. Det här inlägget blir liite off topic, va?

Kan lika gärna fortsätta med att vara onödig. Imorgon är 21 april. Två år sedan dagen med stort D. Dagen. 2 år. Jag trodde aldrig att vi skulle hålla ihop så länge. Internetvänner brukar försvinna, men inte du. Och det är jag glad över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.