Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Djuriska tischor


99 kr/styck, gina tricot.

Kläder med inspiration från naturen är både fint och klassiskt. Leopardmönstrade tights, zebrarandiga tröjor och tigertryck har vi redan sett mycket av - men de har tischorna slår allt. Jag var inne på Gina tricot idag faktiskt, och såg dessa fina t-shirtar! Min personliga favorit är t-shirten med pandan och texten I ♥ Tokyo. Jag skulle matcha den med jeansleggins i något mörkare färg, gärna med slitningar och en skinnjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.