Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

EMMIS

Jag tänkte göra ett inlägg om en vän som heter Emma, men kalla henne inte för det. Om du gör det kommer hon att bli sur. Emmis är Emmis.
Emmis är smart (varför skulle hon annars fått hoppa över en klass? JUMP!), vacker, rolig och finurlig. Hon har sin egna speciella humor, och även fast den är lite halvfail tycker jag om henne. Emmis pluggar hellre än att vara inloggad på gosupermodel, det är dåligt. När hon ska gå på toaletten och vi pratar på msn skriver hon inte "brb" utan "Jag ska gå på toaletten. Jag kommer snart. Vi syns". Ja, Emmis är Emmis.

JAG ÄLSKAR DIG HAB(B)OBO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.