Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

ETT LINNE FÖR 69:50, TACK



Linnen är så bra, så bra, så bra. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar linnen. Allra helst billiga, vita linnen från H&M. Allra helst med långa pärlhalsband i turkos färg eller med ett stort, svart bälte i midjan. Det behöver inte vara dyrt att ha stil. Använd dig av basplagg och smycken och du kommer alltid att klä dig trendigt. Handla snygga saker på vintage och matcha det med smycken från Glitter och Ur&Penn. Du kommer alltid att vara mycket snyggare än märkesklädda människor utan stil, kom ihåg det!

Pengar avgör inte om du har en snygg stil eller inte - det gör din glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.