Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

FJORTIS-QUIZ


Vill du också göra testet? Tryck på bilden så kommer du dit!

Jag förstår förresten inte riktigt meningen med "Du är inte en fjortis och det är dina kompisar säkert glada för!". Mina kompisar uppskattar mig för den jag är, och ifall de inte tyckte om mig skulle jag antagligen inte umgås med dem? Man ska inte döma människor efter utseendet, alla fjortisar/fashion core-brudar/boys är alla fina. Jag skulle inte ha någonting emot att vara vän med någon fjortis. "Bah" och "ew" är charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.