Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

FORTSÄTTNINGEN

Jag är fortfarande sjuk. Usch, käner bara för att lägga mig i sängen och sova, men nej - inte än. Det känns som att det kommer bli en ovärd dag, precis som två tidigare dagar. Jag vill bli frisk nu.
Medan alla andra är på Gröna Lund och har sett på hockey och diskuterar att Madeleine och Jonas har brutit förlovningen sitter jag här och känner mig trött och tråkig. Kanske är lite kul att HV71 vann SM-guld i ishockey igår. Inte för att jag tittade på det, låg faktiskt i sängen och läste Solo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.