Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Glad påsk!

Idag är det påskafton, glad påsk till er från Cheyen! Hur har er dag varit? Min dag har varit fantastisk, fint väder, god mat och shopping! Mums!

På morgonen letade jag ägg, fick fyra stycken med godis och lotter i. Toppen! Sedan åkte vi till min ena bror och lämnade ett påskägg och en annan sak, och sedan åkte jag, pappa och mamma till Jönköping. Där gick vi på torget lite, sedan åkte vi till IKEA och efter det in till centrum. Det var massor av utklädda barn där, hihi vad sött! Det gick runt vuxna häxor också och pratade med barnen. På eftermiddagen var Amy Diamond där också, men jag lyssnade inte. Men det var en hel del där och hörde på henne. Hennes nya album är ganska bra. :) Inte riktigt min style, but whatever? Amy är tider det.
Vi åt också på Jensens, gott! Till efterrätt åt jag och mamma chokladmousse, jag älskar verkligen det! Jensens är mysigt, det är så bra stämning där.

Innan vi åkte hem handlade vi på Maxi, inte så mycket handling idag eftersom att vi handlade i fredags. Sedan åkte vi hem, jättevarmt väder. Det var 12 plusgrader och solen skiner. Vi såg massor med raggare och deras bilar vid VIP också, kul! Påsken är en bra, avslappnad högtid. I ♥ it!
Nu sitter jag vid datorn och mumsar godis, mums. Jag funderar på att spela lite Band hero-trummor senare, får se om det blir så.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.