Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Glad/klad

Jag fick krya på mig-bilder av Sandra. Jag blev jätteglad (klad <3) oxh undrade när hon hade hunnit göra dem, och Sandra skrev "äh, klart jag hinner det. I'm superman!". Sandra är rolig hon.


Jag älskar tiden när jag och Sandra kollade på ansiktsbilder, ritade dit neråtpil och skrev "bröst" med stora bokstäver. Det var... Dagens leende i väldigt många dagar, kanske en månad? Vi höll på med näsförstoringar då också, det var nice! Då förstorade vi nosar i olika redigeringsprogram och typ "se på mig <3". Oh, det här inlägget blir så intressant!


"Tja" är fint om man använder det på rätt sätt.

Tack Sandra för de fina bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.