Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

God morgon, gott folk

Jag gick upp vid halv nio idag, men jag har inte orkat blogga förrän nu. Jag tror att ni inte skulle kunna förstå vad jag skriver då. Mina meningsuppbyggnader blir minst sagt konstiga då, och massor med stavfel ska ni inte behöva stå ut med! Nej tack till att blogga 09:30 på morgonen.

Idag ska jag vara hemma och ta det lugnt. Sedan ska jag hjälpa mamma att laga höstgryta, mums! I eftermiddag kommer min ena bror och tittar på ishockey med oss, för han har inte den kanalen hemma. Det blir en relativt lugn dag som kommer att spenderas hemma. :)

Kommentarer
Postat av: Dardane

Fin blogg

2010-04-17 @ 10:10:38
URL: http://minimeg0.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.