Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

GODKÄNNER DU DINA KOMMENTARER?

Brukar ni godkänna era kommentarer innan ni publicerar dem? Varför/varför inte? Det kan vara intressant att veta, själv växlar jag hela tiden mellan ja och nej på den frågan.
Jag tycker det är bra att godkänna kommentarerna, se vad jag vill publicera och vad jag inte tycker är lämpligt för andra att se. Mina vänner kommenterar ibland privata saker, och då vill jag inte att andra ska kunna se deras kommentarer (dels för att skydda mig själv och för att skydda mina vänner).

Jag tror att många väljer att godkänna sina bilder innan publicering för att de är rädda att få nedlåtande kommentarer om sitt utseende - och på något sätt blir det tydligen värre om andra ser vad du får för kommentarer!?! De tankarna tycker jag är helt fel. Då ska man inte ha någon blogg överhuvudtaget. Jag bryr mig inte ifall någon tycker att jag är ful, för då är du inte finare själv. Jag har valt att ladda upp bilder på mig själv och då får jag acceptera att sådana kommentarer kan förekomma. Femton trevliga kommentarer och en dålig - är det inte så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.