Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Hjälp?



Nu är det så att jag behöver er hjälp.
Jag ska göra en ny bloggdesign, dock vet jag inte exakt när den ska vara klar. Jag vill att den ska kännas fräsch, enkel och cool, men samtidigt inte för avancerad. Den här bloggdesignen har jag ändå suttit med länge nog, haha. Hur jag nu orkade det kan vi diskutera.

Vilka färger är fina? Röd/blå/grön/gul/rosa/svart/vitt?
Vad tycker ni är ett måste på bloggar? Klocka/meny/snygg design/google translate?
Thaaaankz dude!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.