Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I FELL IN LOVE

Jag försöker att blogga på så bra jag kan, trots min lilla, lilla sjukdom!

Just nu tittar jag runt på internet efter något plagg att bli fullständigt kär i, det går inte så bra. Jag har tittat på Gina tricot, men där hittade bara saker jag gillade, inte saker jag ville förlova mig med på direkten. Nu tittar jag runt på Nelly... Hm... Smycken kanske? Oh, I fell in love!


Himla läckert halsband. Mer detaljerad information om det hittar ni HÄR.


Kan ett armband bli mer awesome!?! Jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.