Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I hear Jerusalem bells a ringing, Roman Catholic choirs are singing

P4 Jönköping, yeh!

Jag har läst lite i Anne på grönkulla och ätit halva min Lindh-chokladhare. Den första halvan åt jag i torsdags, haha. Pappa kommer hem klockan två, och då ska vi äta. Tills dess ska jag vara inloggad på gosupermodel och helt enkelt ta det ganska lugnt. Det är bara en kompis online där, jättetråkigt. Jag får väl skriva i forum om det är roligare, kanske inte när 251 personer är online. Nej, inte direkt.

I alla fall, kan ingen av er söta läsare kommentera någon/några frågor som jag kan svara på lite senare? Kom igen, ni har världens chans att fråga er bästa chey vad som helst. Vad jag egentligen tycker om andra bloggare? Hur snygg jag tycker att jag själv är på en skala 1-10? Är jag oskuld? Vem är min bästa vän? C'mon!


Crystalstyle, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.