Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I NEED SOMEBODY WHO CAN MAKE ME FEEL ALRIGHT

Jag sitter och lyssnar på P3 på mobilen, mysigt. Jag brukar inte lyssna på P3 (eller radio överhuvudtaget) mer än när jag åker bil. Men idag kände jag för musik för tystnaden är ansträngd och jobbig.
Jag kom hem 13:15 idag. Hemkunskapen var bra idag. Pitabröden blev helt okej (eller i alla fall ett av dem) och kycklingen med ris och sallad blev bra. Solskensbullarna blev också goda, mums! Däremot känner jag mig inte sugen på vandringen imorgon. Jag tycker det är jättetråkigt att gå på vandring, att gå genom skogen och så är bara tråkigt. Jag antar att de flesta i gruppen känner så.


But sometimes, I need somebody who can make me feel alright,
and shades me from the streetlights
I'm breaking up, I need someone who needs somebody now

People change, change because of who I am
If you don't, then you and I won't get along

Jag bloggar mer senare, vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.