Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

I'm walking in sunshine, wooho

Hej!

Idag har jag faktiskt gått till skolan i solsken, så rubriken stämmer faktiskt. Helt otroligt, eller hur? :)
Skoldagen idag var helt okej. På engelskan pratade vi om "my dreamschool". Vi diskuterade i grupper, jag sa inte så mycket. Det enda jag vill införa är "more days of the winterholiday". Alla andra ville införa att vi inte skulle ha några läxor, gå jättekorta skoldagar, ha idrott hela dagarna och god skolmat. Hur kommer samhället se ut om 10 år?
Jag monterade mitt broderi på syslöjden, det blev ganska bra. Det hamnade inte riktigt i mitten, men det spelar ingen roll. Jag kunde ju inte precis ändra på det heller när jag redan hade limmat fast det. Äsch, det gör ingenting. Jag har börjat på en väska nu istället, i mörkblått. Jag hoppas att den kommer bli snygg!
På NO:n fick jag tillbaka NO-provet vi hade innan påsklovet. Jag fick G på alla frågor förutom två stycken. På de frågorna fick jag G+ och VG-. Jag är nöjd, speciellt eftersom att NO inte är mitt bästa ämne! :)

Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.