Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jösses vilken vinstkväll!

Kvällen igår var underbar, innebandy och MAIS är med i SSL igen! Kan det bli mycket bättre? KAIS Mora förlorde och MAIS vann, helt fantastiskt. Dock var sittplatsen inte lika fantastisk, personerna runt omkring mig var väl sådana som jag inte alls ville sitta bredvid, men vad skulle jag göra? "Jag satt här först, stick!" Riktigt så mycket dramaqueen är jag faktiskt inte, även om jag är det lilla extra och är värd det extra. MAIS äger ut er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.