Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Lalalalala

Det blir ett tidigt avslut på bloggandet ikväll. Jag ska lägga fram kläder inför morgondagen då det är dags för skola igen. Men den här veckan går vi ju inte så värst många dagar, elevens val onsdag-fredag och sedan på måndagen i vecka 17. Det är toppen, fast jag vet inte om hemkunskapen kommer att bli rolig eller icke rolig än... Det återstår att se, bara att hoppas på det bästa! :)

En hälsning till en vän:
Idag har Emmis fått mig att skratta. Jag tror inte att så många förstår vilken fin människa Emmis är. Hon är rar och omtänksam och får mig att tänka till. Emma är den vännen som alla vill ha. Alla skulle behöva en Emmis också, för hon är så jäkla fin! Jag tycker om dig jättemycket, Emmis. Tack för att du är så underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.