Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

LÄSA

Jag ska läsa nu, vet inte riktigt vad det blir. "Sista chansen" kanske, eller "Linas kvällsbok". Jag har visserligen läst båda böckerna innan, men lånade dem från biblioteket så... Jag vet ju att de är bra. :) Jag skulle ju knappast läsa någon bok jag inte gillar igen.

Samtal mellan mig och pappa innan:
Jag: Hur många ormar finns det per hektar?
Pappa: Jag vet inte, det finns nog inte så många.
Jag: Ew, hur stort är en hektar?
Pappa: 100x100
Jag: Mamma sa att det var 1000x1000, men hon var nog inte så säker.
Pappa: Haha, nej det kan det inte vara.
Jag: Men hur många ormar finns det?
Pappa: Jag vet inte, men vi får ju tänka att det inte finns överallt heller. Det beror ju på naturen.
Jag: Mamma sa att det inte fanns inne i Stockholm typ.
Pappa: Jomen, det finns det ju. Det finns ju natur i Stockholm också.
Jag: Men euw, vart ska jag bo när jag är vuxen om det finns ormar överallt?


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Tjaba! Du vet väl tv-serien ''House''? Nu blir tv-serien ett spel som kommer ut den här månaden. Jag har lagt några bilder på spelet på min blogg, gå gärna in och kommentera vad du tycker hur spelet kommer vara och ifall du kommer vilja köpa den :)



Tack ska du ha! ;)

2010-04-08 @ 14:18:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.