Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Man får jobba sig framåt

Ibland kan jag bli ganska irriterad när jag får frågan "oj, hur kan DU få så många besökare?". Även om jag då fått 50 besökare den dagen blir människor imponerade. Och ja, det är ganska härligt att få 225 besökare utan att göra någonting.
Jag har fått besökare som besökt mig i höstas, och sedan kommit in på min blogg av okänd anledning nu i vår. Då har jag fått kommentarer om "gosh vad du har förändrats" och "du har ju en riktigt stor blogg nu".

Jag har helt enkelt jobbat mig fram, lärt mig uppskatta varenda besökare. Jag har lagt ner mycket mer tid än många tror på att få bloggandet att gå hit med min vardag, samt skapa ett intressant ansikte utåt. Om jag hade varit provocerande och bråkat med andra människor skulle jag antagligen fått mycket mer besökare, men vad spelar det för roll? I'm just myself and I love it - For I'm just a ordinary girl.

Så såg det ut igår på statistiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.