Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Min första header

När jag tittar tillbaka på min första header känner jag att det inte är jag. "I ♥ emo boys", har jag någonsin gjort det? Den är för mycket, dels alldeles för mycket pluttiga saker. Men det jag tänker mest på är att det är mycket färger och att den inte säger någonting om mig. Dessutom... Man kan ju lista ut i vilket program jag har gjort den.
När du gör en header, tänk på vad din blogg handlar om. Ditt liv? Musik? Fotboll? Jag brukar tycka att tre ledord är lagom. En bild på en fotboll, en bild på dig, en bild på ditt älsklingband - där har vi det. Eller helt enkelt en bild på dig där du spelar fotboll med iPoden fäst i tröjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.