Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mitt rufs

Jag känner egentligen för att göra ett speciellt inlägg till väldigt många just nu, men eftersom att Paulina är i USA just nu och nog ser det här inlägget på måndag blir det en trevlig suprise till henne.
Paulina, glad påsk! Jag sitter med en hård klump i magen och känner att någonting fattas. Vi har pratat om det här så länge, påsken. Att du ska ha en lycklig påsk. Jag hoppas att du kommer hem glad och lycklig - för om du är lycklig är jag också det!
Det här är din första påsk, Paulina. Din första påsk på egna ben. Din första påsk då du inte är på behandlingshem, hos någon fosterfamilj eller mår dåligt (förhoppningsvis?). Jag saknar dig, Paulina. Du är en äkta, fin vän. Till hösten kommer jag sakna dig ännu mera...<3
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.