Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit, Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv



Nu skall världen räddas
Allting trasigt ska bli helt
Och jag sprejar namn på muren
Alla dom som tänker fel
Du vet nog vad jag menar
I kärlek och krig och allt det där
Kravallstaket mot stenar
Vi är en revolt som aldrig kom
Ditt -67 är förorenat
Nu är det jag och mitt mot dom

Kent har fin musik. Kent får mig att tänka, på allt det goda och allt det onda. Musiken får mig att tänka på allting fint, allting mindre fint, allting helfint. Kent påminner ockspå om sommaren '09 då jag satt inne vid datorn och lyssnade på Kent, Markus Krunegård och Håkan Hellström - och blev helpepp därefter! Jag chattade på msn med fina människor, lyssnade på Kent och jag gick från att vara en fakekawaii-girl till att bli en ny, cool poppare. Fashioncore.net, glass, musik, hårspännen, svenska för fjortisar - där har vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.