Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Publicitet

Jag har precis raderat mitt konto på Kamrat och tänkte skriva ett inlägg om hur jag ser på publicitet.

Publicitet kan vara en rolig sak, men det finns både bra och dålig publicitet. Jag vill gärna inte synas så mycket, det är inte det jag har min blogg för. Jag vill inte bli Sveriges mest kända bloggerska, jag bloggar för att det är roligt. Men däremot föredrar jag positiv publicitet framför negativ publicitet - vilket jag tycker att alla ska tänka på!
Hur roligt är det egentligen att posera halvnaken i trosor och en minimal topp? Skulle du vilja blogga om hur berusad du blev på en festkväll, hur dyr och fin din mascara är, vilka rika vänner du har och att du är världens snyggaste människa? Om du gör det kommer du garanterat att få publicitet, folk gillar att läsa om det. Jag tycker också om det, jag är ingen ängel. Men hur roligt är det egentligen med negativ publicitet?

Sedan handlar det ju också om vem du är. Om du är en politiker får du ju räkna med publicitet - även om det är bra eller dålig sådan - det ingår ju i jobbet. Själv kan jag ju själv välja hur mycket jag vill visa mig, jag laddar ju nästan aldrig upp bilder på mig längre. Detta är för att jag inte trivs med att andra ska titta på mig - det är ju ändå texten som är viktigast. Plus att min blogg inte är någon "100 bilder om dygnet"-blogg. Tyvärr/jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.