Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Radiomorgon

Hej och god morgon på er!

Jag sitter och lyssnar på radio i mobilen. Radio är jättemysigt, jag lyssnar på P4 nu. Jag tycker att P4 och P3 är de bästa radiokanalerna att lyssna hemma på. När jag åker bil gillar jag Rix fm eller Mix megapol, det är mer lättsmält. Radio är ett bra sätt att upptäcka ny musik på.
Nej, det blev ingen skola för mig idag. Eftersom att det är en lång dag med idrott som jag ändå inte kunde vara med på tyckte mamma att jag skulle vara hemma idag också och gå till skolan imorgon. Imorgon är det en kort dag, fredag. Efter skolan ska vi förhoppningsvis köpa garn också, för jag ska börja sticka en ny sak. Spännande, jag älskar känslan av att börja på någonting nytt.

Kvart i tio ska jag och Sandra rita på FlockDraw, kul! Hon hade skickat tre stycken "kom ihåg FlockDraw"-meddelanden till mig på MSN, jag vet inte riktigt vem av oss som är mest taggad! Bilder kommer att dyka upp, för... Jag älskar FlockDraw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.