Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

RECEPT?

Jag undrar om någon av er har ett, eller flera recept att dela med er av? Det spelar ingen roll om det är till matlagning eller bakning. Jag vill gärna att det ska vara någonting mer orginellt än sockerkaka och köttfärssås. Jag gillar lite mer kryddig mat, och i kakor älskar jag choklad! :)
Jag sitter inne på http://recept.nu och tittar efter smakliga recept, men gosh vad svårt det är! Jag sökte på "taco" och fick upp jätteintressanta resultat, men ingenting sådant där jätteintressant som man bara vill tillaga med en gång! Är jag kräsen eller vad?

Alla som tipsar om ett recept får en länkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.