Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sanningen om Paulina


Jag tror att både jag och Paulina tycker det är bättre att tala om sanningen än att dölja någonting och sprida falska rykten. Dessutom är Paulina själv mycket för att tala om sanningen, så... Nu ska ni få höra sanningen, dock vet jag inte om alla detaljer och kan tyvärr inte fråga Paulina eftersom att hon är i USA.

Paulinas föräldrar dog när hon var liten i en bilolycka. Hon var mellan 1-3 år , vet inte exakt. Paulina hamnade hos flera fosterfamiljer. Hon mådde aldrig bra. När hon var 11 år skar hon sig för första gången. Hon försökte ta livet av sig flera gånger, genom tabletter och att skära sig. När Paulina var 12 år hamnade hon på ett behandlingshem. Hon var där i cirka 2 år, men kom ut i slutet av december 2009.

Hur lärde jag känna Paulina? Jag hade en internetkompis som hamnade på samma behandlingshem som Paulina, och Paulina och den här tjejen blev vänner. Jag och Paulina blev ganska snabbt vänner, och jag följde Paulinas utveckling från "sjuk" till "frisk" (jag kom inte på några bättre uttryck).

Jag kan inte allting i detalj, men jag ska fråga Paulina om hon har lust att berätta sin historia, och det är jag 99% säker på att hon kommer vilja göra. I fortsättningen vill jag inte ha mer sådana här kommentarer om mina vänner, och som ni säkert förstår kommer inte denna kommentaren att bli godkänd. Mina vänner har egentligen inte någonting med bloggen att göra. Kommentera hellre på Paulinas egna blogg www.usapaulina.blogg.se om ni vill veta någonting om henne. Jag är inte Paulinas assistent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.