Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

SJUKLING

Jag är fortfarande hemma från skolan, mamma sjukanmälde mig både idag och imorgon. Kanske lika bra, känner mig ganska matt ärligt talat. Nej, jag skolkar inte. Nu behöver ni inte fråga mer om det.
Hoppas VeckoRevyn kommer med posten idag. För övrigt sitter jag hemma och bryter på engelska, "I need VeckoRevyn". Jag tror att jag har gått över den där regeln om att det ska vara 90% svenska på bloggen, var tydligen en sådan regel på en sida som jag är medlem på och som jag anslöt denna bloggen till. Oh, fine! I like to break some rules, I'm the best! Men ärligt talat orkar jag inte bry mig, engelska är roligt. Deutch också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.