Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Svar på tal


Jag förstår inte riktigt vad du menar? Jag redigerar mina bilder för att jag tycker det är roligt att se hur mycket man kan förändra ett ansikte, inte för att bli vackrare. Om jag ville bli en toppmodell skulle jag inte redigera som jag gör nu.
Jag trodde ni redan visste detta om mig, men där ser man... Jag älskar mitt utseende och skulle inte vilja byta bort det mot ett helt annat utseende. I sådana fall skaffar jag mig hellre lösögonfransar, brunkräm, hårförlängning och rosa läppstift.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.