Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

BILDINLÄGG

Gomörron! (Dialekt...<3)

Jag vaknade ganska tidigt idag, men jag har inte orkat skriva någonting förrän nu. Jag har suttit och fixat med svaren på frågestunden, riktigt knepiga frågor ni ställde! Haha, frågestunder är bra - man lär känna sig själv och hittar nya för- och nackdelar med saker och ting. I love it!
Idag åt vi hackebackepotatis (min stavning är kanon). Jag tycker verkligen om hackebackspotatis, nomnom! Det är gott.


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.