Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Måndagen den 19 april 2010

Hey!

Förlåt för låg uppdatering, men jag har haft annat för mig idag. Jag försöker att lägga ner mycket tid på engelskan, eftersom att jag vill förbättra den. På tal om engelska, har ni kikat in på min engelska blogg? Om inte, gör det. Jag ska försöka uppdatera en gång varje dag där i alla fall. Jag tror faktiskt att det kan bidra till bättre engelska.
Jag både längtar och längtar inte tills på onsdag då det är elevens val. Känner inte så mycket för just hemkunskap, är ändå ganska förkyld och känns inte så trevligt att nysa i maträtterna, haha.

Jag tycker att jag ser ut som en pojke på denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.