Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jag älskar mig själv.

Jag kanske låter egoistisk nu, men ta mig som jag är eller ta mig inte alls.
Jag älskar mig själv. Jag älskar allting med mig själv, såväl utseendet som personligheten. Jag skulle aldrig vilja byta ut mig mot någon person som är vacker i mina ögon, för jag är den jag är. Jag är inte världens vackraste människa, men jag är intressant. Jag tycker det är 100 gånger bättre att vara intressant än förutsägbar.
Folk kallar inte mig för vacker, för jag är inte vacker i deras ögon. Men efter många timmar framför spegeln vet jag att jag älskar hela mig själv, varenda ögonfrans, varenda ojämnhet i hyn - allting. Jag skulle aldrig jämnföra mig med någon annan. Det finns många som är vackra, men jag är unik. Det skulle inte falla mig in att börja bete mig som någon annan, för då skulle jag lura mig själv. Om jag skulle ljuga för min egen kropp skulle jag inte må bra. Det finns bara en av mig och den själen älskar jag. Jag är så mycket vackrare än alla andra - för jag är speciell. I dina ögon ska du också vara vacker och speciell, för det är du.


Bra text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.