Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Avståndet mellan ditt hjärta och min hand

heybitch | Sandra:
hehehe trodde du typ sov än du är ju ganska trött ibland hahhahaheee

CHEYEN:
...Du då, älskling.

heybitch | Sandra:
Men det är ju forT
mena for't*

CHEYEN: 
Om du läser min blogg ser du hur länge jag har varit uppe. :D

heybitch | Sandra:
haha, och att du knullade med datorn


CHEYEN:
...TRYCKTE PÅ STARTKNAPPEN

heybitch | Sandra:
volka prolem du har idag

CHEYEN:
DRA ÅT HELVETE

heybitch | Sandra:
pmsbesvär i alla ära

CHEYEN:
Förstår fan inte ett skit av vad du skriver.

heybitch | Sandra:
ba?
oj, mena va*
jag sitter och lyssnar å lektioen
på*

CHEYEN:
Skolka istället. :):):):):):):)

heybitch | Sandra:
ne han blir varg då
ha´bha mena argh*

CHEYEN:
Dina stavfel roar mig mer än själva chatten, lol.

heybitch | Sandra:
Men nu typ frågar han mig något
typ google uppp aaa

CHEYEN:
Du sitter säkert där och "kan jag få lite mer tid?", tar upp google, googlar snabbt som attan och "jag kan det!".

heybitch | Sandra:
du vet min studueteknik

CHEYEN:
...Det vet läraren också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.