Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Värme, promenad, lukten av grillning, skaldjur, familjen - påskafton.

Orden i rubriken beskriver min påskafton ganska bra.

Snart ska jag, mamma och pappa äta skaldjur - havskräftor och räkor! Havskräftorna köpte vi på torget i Jönköping och räkorna är frysta räkor som vi tar upp. Jag tycker räkorna är jättegoda! :) Med alkoholfri cider och vitlöksbaguetter till blir det en perfekt kvällsmat! Avokado skulle visserligen vara gott till, men det har vi inte hemma.
Innan drog jag på mig min skinnjacka från förra året och gick ut med mamma på en promenad. Först gav vi min kanin fem stycken morotsdrops, någon sorts kaningodis vi köpte idag. Min kanin verkade gilla godisarna, så tummen upp! Vi köpte jordgubbsdrops också, det verkar spännande. För min kanin som firar sin 4-års dag idag, grattis! (Klart att hon läser det här).



Kommentarer
Postat av: Tola

Hey, nu har du chans att fråga mig vad du vill på tolajohansson.blogg.se

2010-04-03 @ 22:51:24
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.